16.4.11

Makeup

Elisabeth Gierus dagcreme, GOSH blush i farven '39 electic pink', Clearface compact pudder, Mentholatum læbepomade, MAC concealer, GOSH mascara og Eco Tools økologiske børster.

For et par dage siden fik jeg et spørgsmål på min Formspring omkring mit makeup og om jeg ikke ville lave et indlæg om det. Så det vil jeg nu gøre. Ovenstående produkter er det jeg bruger til hverdag. Jeg bruger ikke særlig meget makeup, da jeg altid har synes at det naturlige look er så pænt at se på. Fordi jeg bruger så minimalt makeup, kan jeg også sagtens springe en dag eller to over en gang i mellem. Det gør jeg, mest fordi jeg har rasende travlt de fleste morgener, men også fordi jeg synes det er rart at lade min hud ånde og ikke dække den for meget til. Jeg har det nu bedst med bare lidt blush på kinderne, så jeg ikke ser helt kedelig og bleg ud. Alle de produkter jeg bruger kan jeg varmt anbefale til alle og enhver. Selvfølgelig har man forskellige behov, så det er ikke sikkert at det er det bedste for jer, men tingene kan absolut anbefales alligevel. Pudderen har jeg nu brugt fast i 3 år, og den er altså helt fin! Blush'en skifter jeg tit ud. Dens kvalitet betyder ikke så meget for mig, bare den giver lidt farve. Concealeren er lige kommet til, og den er skisme god. Den bliver nok lidt endnu :-) Mascaraen er god, men når det kommer til mascara så er vi altså så forskellige at det er svært at anbefale til andre. Den virker for mig, og giver et fint lag. Ikke for meget, ikke for lidt og ikke for klumpet. Mine øko børster er jeg til gengæld rigtig glade for! Jeg købte dem på ferie sidste år, og har elsket dem lige siden. De kan også erhverves herhjemme, men kostede kun det halve i udlandet:-) Sættet på billedet, uden pudder børsten (yderst til venstre), koster 200 kroner herhjemme, så dyre det er de ikke.


Har i nogle gode makeup tips? Jeg bruger som sagt ikke så meget makeup, så jeg kan ikke alle de der tricks. Kom gerne med idéer og/eller anbefalinger af produkter også. Det er altid rart at lære lidt nyt! :-)


x

7 kommentarer:

  1. Mentholatum læbepomaden er uundværlig! Kunne ikke leve uden min :)

    /Caroline

    www.icarolinesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Har lige et spørgsmål til dit layout. Jeg bruger den samme skabelon som dig, men min blog er alt for bred, hvordan har du lavet din smallere? :)

    //Emma
    www.emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  3. hej emma.
    ved ikke om jeg er den eneste men jeg kan ikke se dine billeder.? der er bare photobucket billeder hvor der står: "Upgrade to pro today, bandwidth exceeded, photo bucket"
    og sådan er alle billederne på din blog. hvorimod jeg kunne se dem for nogle dage siden.? og når jeg klikker på billederne kommer de bare på en ny side men det er stadig photobucket billedet. lidt ærgeligt jeg ikke kan se dine flotte billeder.

    x valeria
    www.writtenbyvaleria.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Caroline: Kunne ikke være mere enig!

    Emmaemilie: Jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde det, men jeg fik hjælp her: http://pagik.blogspot.com/2010/01/layout-guide-hvordan-er-det-liige-man.html

    Valeria: Hej! Jeg kan lige pludselig heller ikke se mine billeder. Jeg ved ikke hvad der er sket, eller hvordan jeg fikser det øv! Jeg arbejder på sagen..

    SvarSlet
  5. Hej igen. Billederne skulle meget gerne virke i dette indlæg igen. Hvis du opdager andre problemer så kontakt mig endelig igen!


    x

    SvarSlet
  6. Virkeligt lækre ting !
    - Josefine
    www.madebyjosefine.blogspot.com

    SvarSlet