18.4.11

Hygge på havnen + dagens

 Kjole - Gina Tricot, sko - Dr. Martens, solbriller - H&M


Jeg har brugt dagen på at hygge på havnen sammen med min veninde. Vi købte en omgang kinesisk og satte os så ned på havnen, hvor der næsten var sort af menneske der også ville nyde det gode vejr. Der var ikke en sky på himmelen, derfor har jeg også fundet det store smil frem på alle billederne. Tænk engang at det var så varmt at man ikke behøvedes jakke! Jeg så endda en pige på cykel, kun iført shorts og en top. Måske lidt for tidligt til det, men lækkert det var vejret da i hvert fald! Jeg fik også shoppet lidt (nu vi alligevel var inde i byen ;-)), jeg laver et indlæg om det senere idag.


x

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud med den pigede kjole og dr. martens :)
    Overvejede selv at tage ned på havnen idag. Der er så hyggeligt, efter det hele er blevet lavet om dernede. Brugte mange sommerdage dér sidste sommer :)

    SvarSlet
  2. Takker :-) Ja havnen er blevet et rigtig fint sted at være efter de har lavet det der park noget også. Jeg tror også jeg kommer til at bruge mange timer dér til sommer.

    SvarSlet
  3. Din shopaholic! Fint outfit, glæder mig til at se, hvad du har købt. :-)

    SvarSlet