15.4.11

Edinburgh snapshots (del 2)

Bedre sent end aldrig, kommer nu resten af billederne fra Edinbrugh ;-)

Onsdag
Vi var på en form for eksperimentatium nemlig det der hedder "Dynamic Earth". Udsigten var smuk.

Vi prøvede en masse sjove ting der, blandt andet en tidsmaskine. Der var desuden en masse stjernebilleder og jeg ææææælsker stjernebilleder så jeg kunne ikke lade være med at fotografere dem :-)

For første gang nogensinge var jeg på Starbucks! Jeg kan ikke lide kaffe, så jeg fik mig et ordentlig stort krus varm kakao med flødeskum. Mums!

Om aftenen spiste vi på restaurant Bella Italia. Jeg fik lækker(!) pizza.


Torsdag
Der skete så meget torsdag at jeg ikke nåede at få taget nogle billeder. Vi var på noget af en oplevelses tur i det der hedder "Edinburgh dungeons", og efter det blev vi sendt på et stjerneløb rundt i byen. Efter sådan en dag var jeg meget træt og øm, så jeg var glad for at se min hovedpude da vi kom hjem.

Fredag
I lufthaven i Skotland så vi disse sjove fyre. De var nok 30 styks og var alle klædt ud som Find Holger eller Wally som der stod på ryggen af dem. Kan du finde Holger? ;-)

Min veninde havde sine nyindkøbte (meget fine) ballerinaer på. Desværre var de ikke gået nok til og derfor meget slemme mod hendes fødder. Åhh hvor havde jeg ondt af hendes små fusser.

Alle tøsserne (inkl. mig selv) skulle selvfølgelig købe Ben & Jerry is til turen hjemad. Jeg var bare den eneste der købte en af de stor bægere, men øhh altså jeg var sulten. Ahem......

På vej over lille Danmark.

Jeg var meget sej (og havde lidt for fedtet hår..) på turen hjemad. Det her var et forsøg på at vise min nye ring frem, ikke et ord om at jeg ser mærkelig ud... ;-)



God fredag aften! x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar