19.4.11

Dagens outfit

 Shorts - Cheap Monday, top - secondhand, solbriller - H&M


Jeg har været ude og lufte de (meget blege) stænger, for første gang dette år, idag. Man kan virkelig mærke at sommeren er på vej nu! Speaking of bleg hud, har i så set Kia fra Fierce og fattig's nyeste indlæg (LINK)? Hun skriver om bleg hud og hendes mening om det. Jeg synes det er stærkt at hun står ved det, og ikke hopper på solarie bølgen. Jeg kunne forresten heller aldrig finde på at gå i solarie. Jeg kan faktisk godt lide at være bleg. Jeg synes det er smukt, og at mange piger kan bære det rigtig flot. Det er dog ikke sådan at jeg vil gemme mig for solen, da jeg også synes lidt solbrun hud ser friskt og sommerlig ud. Men alt med måde.

Har i nydt det gode vejr idag? Det ser ud til at blive godt vejr det næste stykke tid, så der er rig mulighed for at udnytte de dejlige solstråler de næste dage også. Jeg synes det lyder skønt! :-)

x

7 kommentarer:

  1. Søde shorts!

    xxx
    Clara

    SvarSlet
  2. Hej Emma. Jeg er lige stødt på din blog og syns den er virkelig god og det er nogle dejlige billeder :) Jeg har selv en blog og ville sætte pris på det hvis du ville kigge forbi :)
    Knus

    http://cam-stardust.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Caroline: Tak den er jeg også glad for :-)

    Cam: Tak for rosen :-) Jeg kigger forbi din blog.

    x

    SvarSlet
  4. Hej Emma:)

    Jeg vil bare lige være sikker på du kender denne fede hjemmeside med en masse fedt tøj der er totalt din stil (tror jeg). www.urbanclothing.dk

    Knus
    Ps. ELSKER din stil<3

    SvarSlet
  5. Hej anonym.
    Tak for linket, den hjemmeside må jeg lige tjekke ud! Og tak for de søde ord, det varmer :-)


    x

    SvarSlet