19.4.11

Almost forgotten

 Robyn og Lykke Li cd
 Topshop smykker
 Fremtidige DIY's
 Accessorize solbriller
 Topshop læbestift og MAC concealer
Topshop basic trøje

Så glemte jeg det igen. Det var jo meningen at jeg skulle have vist jer dette long time ago, men ak så glemte jeg det. Det er købene fra Edinburgh der er tale om. Billederne siger vist det meste om tingene :-)


Idag er jeg taget ned for at besøge min søde farmor, så dagen bliver (forhåbentlig) brugt på at spise god hjemmelavet mad, slik, is og andet lækkert. Sådan har det altid været ved farmor, og sådan vil det altid være. 

God dag!
x

6 kommentarer:

  1. de der sten er rigtig fine. hvor kan man få dem/hvor har du købt dem? :-)

    xx

    SvarSlet
  2. Jeg købte dem i noget der hedder 'Dynamic Earth', som er lidt ligesom eksperimentariet i København. Jeg har ingen idé om hvor sådanne sten ellers kan købes, desværre :-)

    SvarSlet
  3. er topshops make up godt ?
    har aldrig prøvet det selv, men har overvejet det ?? :-)

    xxx
    whatcanisayfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Altså jeg har kun denne ene læbestift derfra, men jeg synes den er helt okay :-) Jeg ville dog ikke købe min "hverdags makeup" derinde, da jeg hellere vil købe det et sted hvor de virkelig har forstand på makeup :-)

    SvarSlet
  5. Hvor har du købt læbestiften fra Topshop? Har ledt efter den over alt!

    SvarSlet
  6. Den er købt i Topshop i Edinburgh, men den kan også købes online :-)

    x

    SvarSlet