27.3.11

Tomorrow

Dårlig blogging fra min side af idag, i know. Men jeg har bare haft så meget at se til. Har haft besøg af mine kusiner og min fætter, hvilket kræver meget(!) energi og pakket til den helt store guldmedalje. Jeg er sååå dårlig til at pakke, ender altid med at glemme halvdelen derhjemme eller hvis jeg er heldig kommer jeg afsted med en kuffert kun fyldt med bukser. Derfor krydser jeg fingre for at jeg har alt med. Jeg færdigører blog challengen når jeg vender hjem fra Edinburgh igen, hvilket er sent fredag aften, så jeg er tilbage igen lørdag. Indtil da må i bare finde tålmodigheden frem, da jeg på ingen måde har mulighed for internet derovre. Jeg kommer til at savne at blogge, og jeg får sikkert også en del abstinenser i løbet af ugen, men når jeg vender tilbage har jeg meget at skrive om og vise jer. Det glæder jeg mig til :-)

Jeg håber i alle får en god uge! Over and out.

x

4 kommentarer:

  1. GOD TUR! (-:

    SvarSlet
  2. Sikke en god blog du har! Den er virkelig fed:-)

    www.tildespassionpourlamode.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Anonym: Tak! Turen var fantastisk :-)

    Tilde: Mange tak :D

    SvarSlet