6.3.11

Mix


Lidt blandede billeder fra idag. Sjovt nok lavede jeg også et billede indlæg sidste søndag, men jeg tager åbenbart flest billeder om søndagen? :-) Og ja, jeg er desværre også én af dem der tager billeder af mig selv i et meget fedtet spejl. Ville egentlig bare vise jer at idag er jeg ikke sort på sort, men i et par lyse jeans og en grå tee. Da jeg vågnede i morges, var der bare så dejligt meget solskin og varme udenfor, så jeg havde overhovedet ikke lyst til at have sort tøj på. Jeg har ikke brugt disse bukser i et halvt år, fordi jeg ikke har lyst til lyse jeans når der er 10 meter sne udenfor. Derfor var det ren glæde da jeg fandt dem frem fra skabet og de stadig sad ligeså godt som jeg huskede dem. Katten på billedet er min kat Tiger. Han er en dejlig lille tigermis, en meget farlig én endda. Jeg ville bare vise jer ham, fordi jeg synes katte et skide søde og rare at tage billeder af :-) Og hvor sejt er kruset på sidste billede ikke lige? Vi var forbi min moster idag til en kop the og lidt godter, og hun havde disse flotte krus fra ... wait for it.. Ikea! De er kæmpe store, og det føles som at drikke af en balje, men samtidig fik jeg den der følelse af at være med i et Friends afsnit. Så jeg er fan! Min moster havde også sådan en sød lille æske med Audrey Hepburn på, jeg har bare en kærlighed til nips ting...

Vil vende tilbage til lektierne. "Dag 6" indlægget kommer senere :-)

2 kommentarer:

  1. Flotte billeder, og nice der der med the friends feeling. Kan rigtig godt lide dit outfit :) Hvor er din halskæde fra?

    Cool blog.

    //Simone.
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Halskæden er diy. Jeg købte en halskæde med en grim halskæde men dette flotte kors, så skiftede jeg bare snoren ud til en helt almindelig sort én :-) Og tak!

    SvarSlet