24.3.11

Dagens outfit: Black and black

Trøje - Gina Tricot, bukser - Vila, vest - Weekday, sko - Kmb

Mit hår ser meget stort og træls ud, men det skyldes udelukkende den orkan der hærsker udenfor lige nu. Jeg vågnede ellers op i troen om solskin og godt vejr, fladede hår og gik glad ud af døren. Jeg var mindre glad da jeg kom hjem igen og kiggede mig selv i spejlet. Vinden havde pisket mit hår rundt, så det var helt filtret. Øv altså :-(

På mandag skal jeg til Edinburgh! Ih jeg glæder mig. Vi har fået lovning på rigeligt "shoppetid" derovre, så jeg regner med at få købt et par ting eller to med hjem. Jeg håber også på at jeg kan finde bare en enkelt god vintage/seconhand butik derovre, det kunne være såååå fedt :-) De har også en Topshop butik, hvilket vi jo mangler utrolig meget her i bette Aalborg, så jeg skal lige have kigget efter disse (link) lækre sko derovre. Jeg krydser fingre for at de har dem, og i min størrelse, det kunne bare være super!


P.s. jeg har ændret lidt på layoutet ude i højre side, bare lige hvis i undrede jer :D

4 kommentarer:

  1. Skoene er for lækre! :)

    www.so-many-shades-of-white.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Labre du! Er din trøje købt for nyligt?

    SvarSlet
  3. Sofie Louise: Ja ikke? :D

    Anne Louise: Tak! Nej desværre. Det er en af de der til 80 kroner. Nogle gange kan man finde nogle fede imellem :-)

    SvarSlet
  4. Virkelig fine sko! :) God tur til Edinburgh.

    //Simone.
    www.aheartwithfashion.blogspot.com

    SvarSlet