20.2.11

Shoe crush

Billeder fra Topshop's hjemmeside

Jeg er forelsket! Jeg faldt over de her lækre sko på Topshop's hjemmeside den anden dag, og jeg har simpelthen ikke kunne tænke på andet siden. De er lækre! Forestiller mig at bruge dem med sorte nylonstrømpebukser (du ved, de der tynde nogen), en kjole med talje i og en hat med bred skygge. Til sommer vil det nok mere være noget ala bare ben, shorts, en hvid skjorte (eller top) og et par lækre solbriller til. Jeg må straks igang med at lægge penge til side. De koster 575 kroner, og så er de endda i 100% læder! Billigt nok, men jeg er også igang (eller prøver da :-)) med at spare sammen til en MacBook Pro, og de 9.000 kroner kommer altså ikke let, desværre. Jeg plejer at bruge den taktik der hedder, hvis der er gået et par uger og jeg stadigvæk tænker på dem, så må jeg godt købe dem :-) Så nu må vi se...

Forresten kan de findes lige HER

4 kommentarer:

  1. De er så flotte! Tror bare desværre ikke den der ankelrem, ville gøre noget godt for mig..

    SvarSlet
  2. Jeg er også selv i tvivl om de mon sidder godt nok fast på foden. 'Bagstykket' kan let komme til at sidde for løst på sådan en type sko.
    Jeg er jo helt ny til det med at blogge, så jeg er virkelig taknemlig for at du kommenterer på min blog, så tak! :-)

    SvarSlet
  3. Hmm, altså Mie fra Wewonder.dk har købt dem, så du kan jo prøve at spørge hende. :-)
    Og det med at kommentere, det er simpelthen det mindste. Syntes virkelig din blog er fed, og jeg tror du har fat i noget, med den!

    SvarSlet
  4. Jeg må lige spørge Mie så. og tak, hvor er du sød :-)

    SvarSlet