21.2.11

Silver

Pieces neglelak "THE 47TH ELEMENT"

Har min nye neglelak på idag. Den er fra Pieces og kostede så vidt jeg husker 20 kroner. For mig er den meget speciel, synes ikke tit man falder over en sølv neglelak, så da jeg så denne måtte den selvfølgelig med mig hjem. Den er rigtig god til at pifte et sæt tøj lidt op, selvom den er disket, så er den alligevel lidt vild og anderledes. Desuden synes jeg den giver et lidt 'koldt' look, hvilket jeg egentlig godt kan lide. Nu er der jo så også minus 1000 grader og sne udenfor mit vindue, så man kan fristes til at sige at jeg passer godt ind nu :-)

Jeg har været på arbejde idag, også selvom jeg har ferie fra skolen. Så lige chancen for at tjene lidt flere penge, så jeg sagde selvfølgelig ja (et skridt nærmere Topshop skoene, yeees ;-)).

Nu vil jeg slappe af med noget god øko chokolade, mums den er god kan jeg godt sige jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar