25.3.11

Dag 25: What's in my bag?


"Hvad har du i din taske?"

Tasken på billedet er den taske jeg bruger mest i min hverdag, da den passer til stort set alting. Den kan rumme lige præcis det jeg har behov for, og så betyder den noget helt særligt for mig. Mine forældre var i Paris for lang tid siden og da de kom hjem, havde de denne lækre taske med til mig. Den er af mærket Pierre Cardin og den er slidt men på en fed måde. I den har jeg altid: min Monki pung, mine solbriller fra H&M, en god håndcreme (denne gang en fra Vaseline), min mobil (som jeg elsker farven på btw), mine nøgler med et styks mini eiffeltårn og den ting jeg aldrig forlader huset uden, mentholatum læbepomaden. Som i nok kan se så bærer jeg ikke rundt på særlig meget, men jeg har aldrig rigtig behov for f.eks. at have min makeup med mig (da jeg næsten aldrig bruger makeup). Hvis jeg nu skal til fest så kan jeg godt finde på at tage en mascara med i tasken, men så er jeg også vild ;-)


Kan i have en god fredag aften! Jeg skal intet vildt, derfor sidder jeg nu bare og læser de 266 ulæste bloglovin posts igennem. Det er altså også hyggeligt! Mangler bare lige en god kop the :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar