2.3.11

Dag 2

"Meningen med dit blog navn"

Mit blog navn er jo rimelig lige til, så der skal vidst ikke den store forklaring til dér. Det skulle bare være enkelt, ikke for langt og personligt.
Min webadresse er Emmasilke. Selvom Silke kun er mit mellemnavn, så synes jeg det er rigtig smukt og specielt og derfor kommer jeg noglegange til at misbruge det lidt :-)


Skal i forresten også se Amalies verden i aften? Jeg synes det er et smaddersjovt program, selvom jeg godt nok har lidt ondt af hende, så jeg skal ikke gå glip af et godt grin! ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Emma! (sejt navn forresten. hæhæ)
    Super fin blog du har dig. Jeg har fået et mindre crush på den, og selvfølgelig blevet fast læser :)

    // Emma
    www.emmamartiny.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Kan da kun sige i lige måde med det navn der ;-) Tusinde tak for ros, det er dejligt at få! Tjekker lige din blog ud.

    SvarSlet