16.3.11

+++

Strik - Monki, halskæde - diy, nederdel - Weekday

Idag har stået på skole og arbejde. Lige nu sidder jeg i min dejlig bløde seng og har lige fundet ud af at jeg igennem mit tagvindue kan jeg se månen. Gud hvor er den smuk. Helt magisk, lysende og klar. Ville ønske jeg kunne tage et billede af det, men alt det kan jeg umuligt fange i et billede.

Angående musik indlægget igår, har i så nogle sange i kan anbefale? Føler lidt jeg er gået tør i de 10 sange igen og igen, så det ville være dejligt at opdage noget nyt musik :-) Bare skriv en masse sange, jeg er åben overfor genre.

9 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt!
    Rigtig fint outfit forresten :-)

    xx

    SvarSlet
  2. fint outift:)

    musik:
    du kender dem sikkert:) men her er nogen kunstnere+bands som klart er et kig værd!:)-enjoy

    -Arctic Monkeys, Agnes Obel, The xx, Band of Horses, Beach House, Bon Iver, Kings of Leon, Survivor, Fallulah, The guess who, Neon trees, Tv2, Harlem, Feist, How to Dress Well, Lover Lost, Misty Miller, Cat Power, John Mayer, Flight Facilities,Lykke Li, MGMT, The Cure, VETO, Deerhunter, Coldplay, Fever Ray, Radio Department, Oh Land, Tina Dickow, The Rumor Said Fire, Mario, Kissaway Trail, Snow Patrol, Jack Johnson, Coldplay, Kashmir, First Aid Kit, Soldout, Kanye West, The Knife, Maroon5, Metallica, OG Erin McCarley!
    -xx(håber det er ok med så mange haha..)

    //M

    SvarSlet
  3. Sikke en fin blog du har! Jeg er lige blevet fast læser :)
    Du er også velkomme på min blog, hvis du vil :)

    //nikolineblog.blogspot.com

    Med hensyn til musik, så hører jeg selv dette remix rigtig meget for tiden. Florence and the machine med You got the love, the XX remix:

    http://www.youtube.com/watch?v=h1l4pDXbkic

    SvarSlet
  4. Sofie: Tusinde tak :-)

    Mathilde: Tak! Du vil blive overrasket over hvor lidt musik jeg kender ;-) Men tak for forslagene, jeg tjekker dem helt klart ud!

    Nikoline: Tak og velkommen til :-) Jeg tjekker lige forbi din blog. Og fed sang!

    SvarSlet
  5. Tina Dicow... nærmest det eneste jeg hører. kan også alle hendes sange( helt seriøst).. ja det er lidt pinligt, men hun er fantastisk. Ellers er der Tim christensen og Fallulah der også er super :)

    - Sofie Louise

    www.so-many-shades-of-white.blogspot.com

    ps. tillykke med alle dine followers. ville lige ned og kigge på hvor mange du havde fået. wow det går hurtigt :) også en god blog du har!

    SvarSlet
  6. Hører meget Fallulah, men har endnu ikke hoppet med på Tina Dicow bølgen. Men det skal nok ændre sig :-)
    Tak mht. followers, er også vildt glad for at jeg har fået så mange så hurtigt!

    SvarSlet
  7. Jeg hører hele tiden Kings of Leon - de laver nogle helt fantastiske sange! :)

    //Emma
    www.emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  8. love it! xx

    emilylouderback.blogspot.com

    SvarSlet