23.2.11

Morgenmads kliché


Jeg ved godt at der er totalt morgenmads kliché, men nu siger jeg det alligevel. Hvis jeg spiser et måltid ligesom overstående om morgenen, så bliver min dag altså bare sparket bedre igang. Det der med at det er døgnets vigtigste måltid, er jeg begyndt at tro lidt på. Jeg ved godt at cornflakes og mælk kan være kedeligt, men så prøv noget nyt. Jeg har selv lige opdaget hvor god en kombi youghurt og frugt er, så nu prøver jeg det for noget tid. Og så er der jo også det der med 6 stykker frugt om dagen, så har man da også det overstået :-) Bare et lille tip herfra.

2 kommentarer:

  1. Shit det ser godt ud! Glæder mig til flere indlæg fra dig, din blog ser meget lovende ud :)

    SvarSlet
  2. Årh tak, det er jeg virkelig glad for at du siger! :-)

    SvarSlet