26.2.11

(Gårs)dagens outfit

Jakke - Monki, tshirt - H&M, bukser - Cheap Monday, cardigan - Gina Tricot, sko - Dr. Martens

Igår havde jeg som sagt besøg af en veninde, S. S og jeg har sådan et helt specielt venskab. Hun er en af dem jeg stoler allermest på og jeg kan fortælle alt til hende. Vi har også en fælles passion for at tage billeder og stå model. Derfor besluttede vi at gå tur i skoven, der ligger tæt ved hvor jeg bor, for at tage en masse billeder. Det var virkelig rart bare at gå i det frie og snakke med hende om alt mellem himmel og jord. Sidder idag stadigvæk med den der gode følelse i maven. Jeg elsker sådanne øjeblikke..

Fik afprøvet min nye cardigan + min nye tshirt. Tshirten er altså utrolig dejlig. Jeg havde valgt at stoppe den ned i bukserne, men jeg er også sådan en der elsker højtaljet parret med en løs tshirt. Det er nok det man ville kalde mit safe-outfit. Derfor ender jeg også tit i sådanne outfits. For at det ikke skal gå hen og blive helt kedeligt og ens, så synes jeg at et tørklæde bundet som 'turban' (Jeg ved godt det er lidt old news, men jeg digger det) gør virkelig meget for et sæt tøj. Selvom jeg får en forfærdelig hovedpine af at have noget bundet så stramt om hovedet, av av..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar