16.10.11

Vacation

Et billede af solnedgangen i forgårs. Så smuk!

Idag har været en typisk søndag for mig. Sove længe, drikke te, lave lektier og slappe af i mit yndlings hyggetøj. Da det jo (endelig) er efterårsferie har jeg en masse planer for ugen. Imorgen skal jeg med min mor til Århus, hvor jeg håber på at købe lidt tøj. Desværre har jeg brugt næsten alle mine penge for denne måned, så nu må vi se hvad det bliver til. Tirsdag aften skal jeg sove sammen med en masse skønne piger fra min gamle klasse som jeg har savnet rigtig meget. Udover det står det bare på en masse tid med familien.

Hvad skal i lave i ferien?

4 kommentarer:

  1. Super smukt billed! :)

    SvarSlet
  2. Fed blog du har! :) Det ville være fedt hvis du gad kigge forbi min også!
    http://freakinheels.blogspot.com/

    SvarSlet