14.8.11

Igår


Dagen igår blev brugt sammen med en god veninde. Vi var på loppemarked og tog en hulens masse billeder. Lige nu er jeg igang med at redigere dem, måske laver jeg et indlæg og viser dem på et tidspunkt.

For lige at skifte emne fuldstændig, så synes jeg det er vildt at jeg allerede skal starte i skole igen imorgen. Synes bare sommerferien er gået lynhurtigt, selvom jeg har oplevet så mange dejlige ting. Hvis jeg ikke har fortalt det, så skal jeg starte i 10. klasse på en privatskole i Aalborg. Det et en helt ny skole jeg skal gå på, så det betyder også en helt ny klasse. Det bliver spændende. Der kommer faktisk til at ske en hel masse nyt snart, det glæder jeg mig til at dele med jer! Men hver ting til sin tid ;-)

4 kommentarer:

  1. Hej Emma.
    Super fin blog, keep it going.

    Vh. Elizabeth.
    www.rememberthis.dk

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se billederne! :-)

    www.thoughtsinframes.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Al held og lykke med dagen i morgen -jeg håber at du får en fantastisk skolestart :)

    xoxo Caroline
    www.icarolinesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Elizabeht: Mange tak!
    Thought in frames: Hehe, de kommer snart. Måske imorgen :-)
    Caroline: Tusinde tak. Havde en rigtig god dag :-)

    SvarSlet