16.7.11

Dagens outfit

Kjole - monki, tshirt - gina tricot, hat - monki

Indrømmet, bedre dagens er set. Men dårlige billeder er vel bedre end ingen billeder? Sådan her ser jeg i hvert fald ud idag. Jeg har brugt dagen på tvangsrengøring, så nu skinner alting. Imorgen drager mig og familien ud på tur, nemlig til noget så spændende som Vejle. Vi har fået lov til at låne min faster og onkels hus i en uge. Planerne er indtil videre bare at slå et smut over gænsen for at købe en maaaaaasse slik. Jeg har forresten fået lovning på internet dernede, så i slipper ikke helt for mig :-)

P.s. jeg er altså ikke ligeså sur som jeg ser ud på det første billede. På ære!

xx

11 kommentarer:

  1. din neglelak er virkelig fin, hvor er den fra? :)

    Sisselykke.dk

    SvarSlet
  2. Hahaha, jeg grinte ved sidste linje! :-D
    Btw. så er du bare utrolig smuk.

    SvarSlet
  3. EEEEJ, der bor jeg jo!

    SvarSlet
  4. Sisse Lykke: Den er købt i tyrkiet :-)

    Ninna: Åhh tusinde tak <3

    Clara: Fedt, er der nogen mulighed for shopping i byen? :-)

    xx

    SvarSlet
  5. Rigtig fin og tjekket blog. :-)

    Hvordan har du lavet den så fed og tjekket?

    xx

    SvarSlet
  6. Elsker dit outfit!
    specielt t-shirten (:

    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Fed blog ;) og nice outfit :)
    www.thenotebookblogspot.blogspot.com
    kig forbi, og bliv eventuelt fast læser hvis du kan lide den ;)

    SvarSlet
  8. Ja, du skulle tage et smut i Bryggen og ned af gå gaden, vi har en viiiiirkelig lang gå gade. Men butikkerne er ret kedelige i forhold til Aalborg, men det er da i hvert fald et besøg værd (-:

    SvarSlet
  9. Din t-shirt er super fed. Hvornår har du købt den? Aka. er den mon stadig til at få fingrene i? :-)

    - sofiasmind.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Petrine: Hæhæ tak, det kan jeg virkelig ikke svare på :-)

    Kamilla: Tak!

    Clara T: Mange tak :-) Jeg kigger forbi.

    Clara: Tak for tippet, det gør jeg :-)

    Sofia: Den er købt for lang tid siden, desværre :-(

    xx

    SvarSlet
  11. Kig ind til Lykkeglimt - de har lækre designermærker. Ellers ligger der mange fede genbrugsbutikker hvis du bevæger dig hen i området bag musikteatret. :-)

    SvarSlet