22.6.11

Today


Idag er jeg kommet hjem fra Lilleskolernes Festival. Jeg har fået minimalt søvn over de sidste par dage (jeg er altså ikke god til at sove i telt), så dagen idag er blevet brugt på at chille i min seng og drikke forfærdelig meget the. Jeg har også prøvet min dimissions kjole på en sidste gang inden imorgen hvor det for alvor går løs. Jeg bliver mere og mere vild med den, det er simpelthen så dejligt. Jeg glæder mig til at vise jer den. Nu har jeg vidst også snakket rigeligt om den kjole :-)

Godnat.


xx

7 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Så dig faktisk på festivalen. : )

    SvarSlet
  3. Sikke en sød kop/kande. Hvor er den fra? :-)

    www.thoughtsinframes.blogspot.com
    Jeg håber du vil kigge forbi min blog, hvor jeg 'blogger' om billeder!

    SvarSlet
  4. nuttet kop/kande noget.. (: elsker forresten din blog, du tager sådan nogle gode billeder!

    SvarSlet
  5. Ihh jeg glæder mig til at se dig i kjolen Emma, det er en stor dag. Så rigtig god dag til dig! :-)

    http://lisette-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Hej Emma :-)
    Shortsene du har på, på dit billede til højre (ikke i et indlæg), er de gennemsigtige? Jeg tænker nemlig på at købe dem, men jeg skal bare lige være sikker på, at de ikke, som mange andre, er gennemsigtige.

    SvarSlet
  7. Rosanna: Hvor sjovt :-)

    Thoughts in frames: Tak, den er jeg også glad for. Den er fra Villa Collection :-)

    Christine: Tusinde tak, det gør mig så glad at høre :-)

    Lisette: Tak, jeg lægger et indlæg op lige om snart :-)

    Asta Viktoria: Hej Asta. Nej, jeg synes faktisk ikke at de er gennemsigtige. Men jeg plejer også at have hudfarvede trusser på under bare for en sikkerheds skyld. Jeg synes helt klart bare at du skal springe ud i det og købe dem. De er også meget tykke i stoffet, de er rigtig lækre :-)

    xx

    SvarSlet