26.6.11

Ferieklar


Idag kl. 10.45 letter jeg fra dansk jord og er på vej mod Tyrkiet. Ovenstående er det badetøj jeg har med i år. Jeg har ikke kunnet finde en bikini der sidder pænt på mig så jeg nøjes med den fra sidste år. Den er fra Gina Tricot. Badedragten er fra H&M og er lidt pænere end på billedet her. Den går nemlig meget ned på ryggen, men det kan man ikke se. Jeg ved ikke om jeg ligefrem kommer til at bade i den, men den er også flot som bodystocking med et par højtaljede shorts over.

Jeg har forresten ingen idé om der er internet på mit hotel, så hvis ikke er dette et farvel for nu. I har sikkert alligevel for travlt med Roskilde festival og lækkert ferie vejr til at sidde inde og læse med på min blog ;-)

xx

3 kommentarer:

  1. Hav det skønt - og spis en masse 'lokum' slik, som det hedder (-:
    NYD DET!

    SvarSlet
  2. Jeg vil altid læse din blog! Hav en fantastisk ferie Emma ;-)

    Tusind tak for hjælpen til mit layout, det hjalp virkelig! Som tak lavede jeg en blog-anbefalelse af din blog. Hvis du har lyst kan du se resultatet her : www.astridemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Clara: Tak! Haha ja, jeg skal prøve ;-)

    About me: Tak for det! Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe :-)

    xx

    SvarSlet