17.6.11

Dagens outfit

Strik - H&M, shorts - secondhand Levis, halskæde - diy, solbriller - H&M

Idag har jeg haft fri fra skole og nydt det i stor stil. Jeg startede dagen med en frisørtid, mødtes derefter med min mormor, tog på café Spiret og fik lækker smoothie og nachos. Resten af dagen gik vi rundt i Aalborg og kiggede på butikker. Stort set alle butikker i Aalborg holder udsalg lige nu. Jeg kan slet ikke overskue det, så det eneste jeg kom hjem med idag var de sko jeg vidste i det tidligere indlæg. Nu ligger jeg i min seng og er træt efter en lang (men afslappet) dag. Forresten er jeg heeelt vild med den der følelse når man lige er blevet klippet. Jeg kan ikke lade være med at røre ved mit hår hele tiden, det er blevet så blødt og rart :-)

Jeg håber også i har haft en god dag!

xx

9 kommentarer:

  1. Rigtig fedt outfit, og det hele passer bare perfekt sammen! Det lyder som en rigtig dejlig dag, Aalborg er så hyggelig, og har mange (alt) for mange butikker o; Beundrer virkelig dit smukke hår og farven.Igen søde Emma, altid dejlige indlæg og godt humør! :-)

    X Lisette.

    SvarSlet
  2. Ihh tak Lisette! Og du har ret, Aalborg er virkelig hyggelig :-)

    xx

    SvarSlet
  3. Emma, din blog er bare for lækker !
    And so is your style ! <33
    Knus Josefine
    www.madebyjosefine.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Dit hår er virkelig flot! Og jeg kender godt følelsen, når man lige er blevet klippet - håret er så rart at røre ved :-)

    SvarSlet
  5. Virkelig fedt outfit! elsker din stil:)
    sirieika.blogpspot.com
    love<3

    SvarSlet
  6. Jeg kunne se du havde gjort noget ved dig hår inden jeg læste det!:D
    Skøn blog:)

    SvarSlet
  7. Josefine: Ihh tak Josefine :-)

    Emma: Tak! Det er en skøn følelse.

    Siri Eika: Tak! :-)

    Anonym: Det er godt spottet så, hæhæ. Og tak :-)

    xx

    SvarSlet
  8. flot outfit og floot hår ;-)

    SvarSlet