15.5.11

Søndag


Dagen idag har jeg brugt på at spise en masse lækker mad. Min far havde fødselsdag igår, så det fejrede vi idag med hele familien. Min mor havde disket op med en masse lækkert spise, så jeg fik også prøvet lidt nyt. Jeg fandt for eksempel ud af at jeg elsker falafel. Det er mums! Resten af dagen har jeg brugt på at slappe af og gøre klar til endnu en uge. Jeg er begyndt at blive nervøs for den mundtlige danskprøve, så den har jeg hele tiden i baghovedet, og kan derfor aldrig helt slappe af. Jeg burde slet ikke være nervøs, det er jo kun en enkelt lille prøve. Det er bare svært andet.

Nu vil jeg smutte tilbage under dynen. God aften!

x

3 kommentarer:

  1. Mums! :-)
    - Fin blog du har, er blevet fast læser.
    Hvordan laver du den der sorte bjælke/streg over hvert indlæg?

    Ps. kig forbi hvis du har lyst: www.theeverydaydreams.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mmmmh de der smmå laksemadder ser virkelig lækre ud !!! :D MUMS ! haha

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    SvarSlet
  3. Pauline: Tak! Jeg fik hjælp til det her: http://pagik.blogspot.com/2010/01/layout-guide-hvordan-er-det-liige-man.html. Jeg kigger forbi din blog :-)

    Nesta: Ja, de var så flotte! ;-)

    SvarSlet