11.5.11

A sad love story


Igår modtog jeg min bestilling fra Topshop. Nemlig disse sko som jeg længe har været forelsket i. Men (selvfølgelig er der et men :-s) de var alt for små til mine fødder. Jeg valgte dem i den størrelse jeg plejer at bruge, men alligevel stak mine tæer en halv cm ud over sålen foran. Så tilbage med dem. Jeg havde ellers lige glædet mig til at tage dem i brug, men jeg kunne altså på ingen måde passe dem. Har i nogen erfaringer med Topshop's sko? For jeg synes at det var lidt besynderligt at jeg ikke kunne passe dem. Mine fødder er ikke vokset, så det må være skoen der er noget galt med. Den eneste optur ved det er at jeg nu skal på jagt efter et nyt par sko. Jeg vil mægtig gerne have et par plateau sko, altså med sål ligesom disse. Jeg har bare ikke set nogen, overhovedet :-(



x

6 kommentarer:

  1. shoebiz har et rigtig pænt par der er meget lige de her fra topshop de er bare ikke i ruskind. Kan virkelig anbefale dem.
    / J

    SvarSlet
  2. Øv, hvor ærgerligt. De er ellers super fine! Er det ikke muligt at bytte dem til en større størrelse?
    x,
    Mikaela

    SvarSlet
  3. Meget underligt! Jeg plejer at bruge 38, men da jeg prøvede disse skulle jeg ned i en 37, så det virker meget mærkeligt hvis den er for lille!

    SvarSlet
  4. De er super lækre, de sko - surt at de ikke passer..
    Men de har nogen der minder om i bianco, mener jeg!

    SvarSlet
  5. Hej Emma.
    Ærgeligt med skoene, men det er jo den risiko man løber ved at købe sko over nettet :-) Hvis du er på udkig efter sko i samme stil, kan jeg kun varmt anbefale sig at kigge forbi nelly.com. Hvis du søger under sko fra Nelly's eget mærke, er der ret mange fine. Desuden er prisniveauet meget budgetvenligt og de har i øjeblikket gratis fragt :-)

    SvarSlet
  6. Julie: Jeg tror jeg ved hvilke du mener, er det ikke de der ballerinaer? De er ellers også fine :-)

    Mikaela: Det ville jeg ønske, men de er desværre udsolgt :-(

    Anna Sofie: Ja, jeg har også hørt at disse skulle være små i størrelsen. Det er også derfor det undrer mig.

    Christina: Dem har jeg prøvet, dem kan jeg heller ikke passe. Måske er det bare mig der er noget galt med ;-)

    Caoline: Tusinde tak for tippet, jeg smutter straks ind på Nelly's hjemmeside og kigger!

    x

    SvarSlet