23.4.11

Dagens outfit

Skjorte - Weekday, bukser - Cheap Monday, ring - Topshop, solbriller - H&M, sko - Bullboxer

I onsdags viste jeg jer et billede af en skjortekrave. Idag har jeg skjorten på, så i får den lige at se i fuld figur. Jeg købte skjorten på januar udsalg til kun 80 kroner, og har lige siden ventet på at vejret blev godt nok til at kunne have den på. I den ene side af skjorten er der ikke noget ærme som sådan, så derfor kan man ikke så godt have en jakke over, hvilket gør det hele lidt mere besværligt. Men idag kom den altså på! Nu kunne jeg ikke vente længere, efter at have haft den hængende i så mange måneder.


Jeg glæder mig rigtig meget til i aften! Jeg skal ud til en veninde der har inviteret på tøsehygge-weekend. Vi bliver seks piger. Hende vi skal være ved's forældre er væk indtil mandag, så vi skal sørge for os selv, lave mad osv. Jeg har pakket 10 tøsefilm, god musik, og mit gode humør og så skal vi ellers bare råhygge med junkfood, lidt for meget sukker og dyner i stuen. Crime weekend.

God weekend og god påske.

x

7 kommentarer:

  1. Den er ellers rigtig fin den skjorte.
    Det lyder som en herlig lørdag aften, min søster og jeg vil gøre det samme :)

    SvarSlet
  2. Tak! I må have en god aften så :-)

    SvarSlet
  3. Wauw, den skjorte er jo fantastisk :-)
    xx

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot!!!

    //Anna
    annaeglite.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Fin skjorte, den klæder dig :)

    SvarSlet
  6. Mums en skjorte!
    - Lyder mega hyggeligt, sådan noget er altså bare 'the shit' (-;

    SvarSlet
  7. Tusinde tak! Hvor er i søde.

    x

    SvarSlet