12.3.11

Smoothie

Photo by me

Fik lyst til at forkæle mig selv lidt idag (ja smoothie, det er ikke noget vi laver hver dag herhjemme :-)) så jeg fandt lidt forskellige bær frem fra fryserens bagerste og biskede denne lækre drik sammen. Jeg brugte jordbær, blåbær og lidt appelsin juice, og jeg kan love jer for den smagte godt! Det skal helt klart gøres noget oftere. Smoothies er jo en supergod og nem måde at få erstattet sliktrængen og så får man også lidt af de 600 gram frugt man skal have om dagen. Og at den ser godt ud gør jo heller ikke noget ;-)

Jeg skal til fest ved min veninde A i aften. Det bliver sådan noget småt og hyggeligt noget, men hvem siger at der ikke bliver dansen på bordene anyways? Jeg har efter hvad der føltes som tre timers stirren på mit tøjstativ endelig fundet noget som hverken er underdressed eller overdressed. Og sættet er sort, så det går man heller ikke galt i byen med. Jeg skal se om jeg kan lægge et outfit op inden jeg smutter ud af døren, ellers så kommer det nok imorgen :-)

Kan i have en god lørdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar