26.3.11

Godmorgen


Godmorgen til jer! Sikke fint solen skinner idag, man skulle jo næsten tro at det var forår ;-) I får lige et hurtigt billede af lidt af det jeg har på idag. Prøver for første gang skjorte-under-striktrøje looket og jeg digger det. Jeg regner med at smide et rigtig dagens op senere. Jeg arbejder forresten på et indlæg om mit værelse, da der er nogle af jer der har efterspurgt det. Jeg skal bare passe på ikke at komme til at blogge alt for meget på én dag, jeg ved at det også godt kan være irreterende :-)


I får lige en sang med i købet, den er nemlig kørt fast (på repeat) i mit hovede. Jeg elsker Lykke Li's musik!

7 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Emma. Ved ikke om du kan forstå hvad jeg mener, men hvordan gør du så du får lige meget tekst på hver linje i dine indlæg? Som du kan se på min blog, så forskydder det sig meget og ved ikke rigtig hvordan jeg kan blive fri for det?

    SvarSlet
  3. Hej Anne Louise. Jeg ved ikke om jeg har forstået det rigtigt, men kan det måske være fordi din tekst er centreret? Det er min tekst nemlig ikke :-)

    SvarSlet
  4. Hej Emma..
    Ville lige give det et link til noget modelnoget. Ved ikke om du har set det, men nu får du det lige ;)

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=194121790598541&set=pu.191838797493507&theater

    a-flowern.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej Nikoline Sofie.
    Hvor er du dog sød og betænksom! Jeg har dog allerede deltaget i den modelsearch, kom ikke med :-)

    God dag!

    SvarSlet
  6. elsker elsker elsker det du har på! xx

    SvarSlet